Acasa Premium Bateriile cu intretinere – recomandari privind exploatarea lor

Bateriile cu intretinere – recomandari privind exploatarea lor

5 minute sa citesti
0
0

Prelungirea duratei de viata a bateriilor reprezinta o posibilitate astazi, mai ales daca sunt din cele care ofera posibilitatea de intretinere. Bineinteles, in acest context vor fi necesare si anumite verificari periodice pentru a avea siguranta ca totul se incadreaza in parametri normali.

Exploatarea bateriilor cu intretinere se realizeaza urmand cativa pasi bine determinati. Respectarea lor dicteaza reusita procedurii, motiv pentru care iti recomand sa fii atent in acest sens. Iata care sunt recomandarile oferite de specialistii www.baterii-stivuitor.ro, pe care le poti avea in vedere.

Exploatarea bateriilor cu intretinere – de stiut!

Este necesar sa ai in vedere un set de verificari periodice.

*ai  in vedere ca velul electrolitului sa fie de 25 mm +- 2 mm deasupra placilor. In acest sens trebuie sa refaci nivelul doar cu apa demineralizata/distilata. In conditiile in care e necesara completarea lui deja in mai putin de o luna, e semn ca exista probleme la sistemul de incarcare. Gasesti in acest sens pistol de umplere a bateriilor cu apa demineralizata pe baterii-stivuitor.ro.

*verifica starea de incarcare a bateriei. E bine sa fie vorba despre cel putin 75%, pentru ca in caz contrar vorbim de subincarcare si e necesar sa apelezi la un service. In acest sens te pot ajuta specialistii Hakuservice, cu site-ul mai sus mentionat.

*asigura-te ca bateria este mereu uscata, curata si mai ales bine fixata pe masina.

Incarcarea bateriei si sugestii pentru tine

Incarcarea bateriei se realizeaza in timp ce motorul este in functiune, direct de la alternatorul masinii. Perioadele de repaos inseamna descarcarea bateriei. De aceea incercarile de pornire pot esua, cand timpul necesar pentru a se incarca nu este suficient. Deja stii ca e vorba despre o baterie descarcata in momentul in care nu mai porneste la sfert.

Ca sa incarci eficient bateria, e necesar sa mergi cu masina pe distante mai lungi, cu o viteza mai mare si cat mai putine opriri. Spre exemplu, daca mergi in jur de 150 km deja aceasta se poate incarca complet. Asta e valabil in conditiile in care nu a fost o descarcare adanca. Ai nevoie de un voltmetru ca sa stabilesti starea de descarcare a ei, pe care il folosesti pentru a masura tensiunea la borne. Un densimetru va fi necesar pentru a afla densitatea electrolitului pentru fiecare element in parte.

In cazul bateriilor cu intretinere, daca ai acces la toate elementele, cel mai bine e sa desurubezi busoanele pentru a masura densitatea electrolitului, care iti va indica starea de incarcare a bateriei.

Daca folosesti redresorul pentru a incarca bateria, ai in vedere ca bornele sa fie desfacute. Nu uita de completarea apei distilate din fiecare element. Electrolitul nu va fi folosit niciodata pentru a completa nivelul, ci apa distilata, respectiv cea deionizata. In conditiile in care realizezi incarcarea la treapta 1 de curent, asigura-te ca intrerupi imediat actiunea daca sunt degajate bule de gaz in elemente. Incerci iar incarcarea cu treapta a doua.

Afla mai multe despre intretinerea bateriilor si solutiile pe care le ai la dispozitie pentru a le exploata pentru un timp cat mai indelungat, direct de la specialistii Hakuservice.

  • Nici bateriile Toshiba nu mai sunt ce-au fost candva

    Va mai aduceti aminte de bateriile R6 777 ? Au disparut de mult timp din comert sau cel pu…
Incarca mai multe postari asemanatoare
Incarca mai multe de la Suteu Paul
Incarca mai multe in Premium

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Iti recomand si:

Cadourile pentru cei dragi, gata ambalate de la Giftexpress

Cu siguranta simti deja presiunea din preajma sarbatorilor de iarna, cand trebuie sa gases…