Fidelizarea pe baza de carduri. De ce sa investesti intr-o imprimanta de carduri ?

Definitia de afacere din ziua de astazi se rezuma doar la tehnologie. Vremurile se schimba de la an la an si publicitatea a dat nastere altor metode de promovare.

Desi inca sunt la moda publicitatea prin pliante sau flyere, sau cum se numesc, inclusiv cu ajutorul panourilor publicitare puse pe stalpii din oras, publicitatea nu se limiteaza doar la atat. Traim in lumea in care nimeni nu mai citeste si nici timp nu mai are sa se uite in stanga si in dreapta. Toti oamenii sunt cu telefoanele la ureche si vorbesc de zor, toti sunt agitati si foarte grabiti. Ei bine, cum te mai poti promova offline atunci cand ai de-a face cu o societate ce traieste in secolul vitezei ? E nevoie de ceva nou, o solutie precisa si sigura precum o imprimata pentru carduri.

Cardurile, stim cu totii ca sunt de mai multe feluri: de fidelizare, membru, legitimatii, de proximitate sau magnetice.

O afacere de succes in anul 2015 trebuie sa fie flexibila, sa incurajeze angajatii, sa fie plina de tehnologie si inteligenta. Calitatea se cere peste tot, tocmai de asta este asa de importanta si atunci cand ai de-a face cu clienti numerosi, trebuie sa gasesti o alternativa sa ii tii la tine cat mai mult timp posibil.

magicard_pronto_01Cardurile au ajuns foarte populare in randul afacerilor de succes iar mai nou orice angajat al unei firme serioase detine un card cu ajutorul caruia beneficiaza de anumite servicii sau utilitati. De exemplu pentru a avea acces intr-o anumita zona, pentru a acumula puncte de fidelitate si pentru a fi folosite in alte scopuri cu interes personal, pentru cumparaturi si asa mai departe.

Imprimantele pentru carduri, ca despre ele am pomenit putin mai sus, sunt solutia sau metoda optima pentru imprimarea rapida si calitativa a cardurilor PVC. Simpla sau cu module suplimentare, imprimanta este gata sa livreze o legitimatie, un membership card sau un giftcard de impact, in confortul biroului dvs.

De ce e o idee buna sa atragi clienti de partea ta prin fidelizarea pe baza de carduri ?

Dupa cum ati observat, este o metoda folosita cu succes in toate marile magazine, inclusiv benzinarii. Ideea e ca daca un pliant sau o carte de vizita o arunci in secunda 2 la cos, un card cu toate informatiile necesare il vei tine in portofel mult timp, mai ales daca in timp iti aduce benficii precum discount-uri si multe alte surprize.

Investitia e destul de mica, imprimantele pentru carduri nu costa prea mult, preturile din acest magazin sunt bune. E drept, daca stam sa socotim din punctul de vedere al clasicului patron roman, si o bancnota de 10 lei investiti pare o avere. Ar trebui sa ne schimbam si sa gandim putin occidental daca vrem sa avem succes in afaceri.

Asadar, recomand firmelor din Romania imprimantele de carduri si fidelizarea clientilor pe acest principiu.

Despre autor Vezi toate articolele Pagina autorului

Paul

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu o sa fie publicata nicaieri. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.