Ideea de plata cu cardul este excelenta.
Pe langa faptul ca a ajuns deja un trend ” sa platesc cu cardu’ “, plata cu ajutorul unui card se face parca putin mai rapid si mult mai sigura decat plata prin bani cash. Personal nu am ajuns sa fac tranzactiile cu cardul decat pe internet, in rest am observat la o multime de persoane, chiar si cei trecuti de a doua varsta, ca platesc la supermarket cu ajutorul bucatii de plastic.
Acum lasand la o parte cardurile de cumparaturi, vreau sa ma leg putin de cardurile de fidelitate. Un card de fidelitate reprezinta o tehnica moderna de marketing folosita de catre supermarketuri, farmacii, benzinarii, magazine de haine sau pantofi, etc. si ii ajuta pe reprezentantii companiilor sa tina o evidenta a clientilor, interesandu-se astfel nu doar de nevoile lor, dar si de comportamentul acestora, de reactiile la promotii sau discounturi. Pentru un succes deplin, programele de fidelitate trebuie sa fie foarte atractive pentru client.
Cand mergeam la sala de fitness, accesul se facea cu ajutorul unui card unde erau inscriptionate datele mele, care trecut printr-un aparat de identificare, imi permitea accesul in sala si eventual ma atentiona cu privire la reinoirea abonamentului pe luna respectiva. Am inteles ca si la unele fabrici sau locuri de munca accesul in incinta sau in vestiar se face tot cu ajutorul cardului.
Tocmai de aceasta spun ca, au aparut pe piata imprimante termice pentru printare a cardurilor securizate. Aceasta imprimanta de carduri prezinta o facilitate extrem de utila: orice client care a achizitionat o astfel de imprimanta in varianta single side (imprimare automata a unei singure fete a cardului dintr-o singura trecere) poate sa extinda utilitatea si functia acesteia prin utilizarea unui ribon special, obtinand astfel un nou produs.